HR & QUALITY MANAGER for a luxury hotel located on Garda Lake

Determinato Italia Pubblicato 58 giorni fa

Riepilogo offerta

Mansione: HR manager
Contratto: Determinato
Luogo di lavoro: Italia
Pubblicato: 58 giorni fa
Scadenza Scaduta
Codice Offerta: 32516
Lingue richieste: Inglese B2 – Intermedio superiore Obbligatorio,
Tedesco B1 – Intermedio Preferibile
Alloggio: Si
Data Inizio: Immediato
Data Fine:
Persone richieste: 1
Giornata Lavorativa: Tempo pieno
Visite: 49

Azienda

Soluzione Lavoro Turismo

Professionalità e serietà al Servizio delle Aziende e delle Persone.

30016, Jesolo, Venezia, Italia

https://www.lavoroturismo.it/

Codice azienda: 4840

Tipologia: Hotel-Ristorante

Target clientela: Diversificato

Note sul target clientela: Il target varia dal tipo di azienda

Vedi tutte le offerte di questa azienda

Descrizione azienda

Soluzione Lavoro Turismo è una società che si occupa dell'attività di ricerca e selezione, proprietaria anche del sito LavoroTurismo.
Lavoriamo esclusivamente nei settori dell'Ospitalità, della Ristorazione e del Turismo, con competenza e serietà.
Abbiamo rapporti corretti e trasparenti, nella tutela dei dati personali e dei diritti sia delle persone sia delle aziende.

L'azienda e il personale

I VANTAGGI DI TROVARE LAVORO TRAMITE LA NOSTRA SOCIETA'
1. Servizio completamente gratuito.
2. Assunzione, retribuzione e contrattazione con l’Azienda.
3. Un canale preferenziale per future opportunità.

Descrizione offerta

We are looking for HR & QUALITY MANAGER for a luxury hotel located on Garda Lake.

The person joining this role is responsible for all administrative and employee relations of the HR department and support the General Manager in all decision relating to strategic, organisational, and operational people matters for a luxury hotel property.

Main Activities:
-Recruitment, development, and engagement of capable and motivated team members.
-Ensure an efficient and compliant HR administration according to company policies and local requirements, including supervision of internal and external payroll services.
-Organisation of employee social activities.
-Ensure that all hotel team members are certified and qualified to work in their respective positions as per the compulsory governmental guidelines in place.
-Deal with employee requests regarding human resources issues, rules, and regulations.
-Update all internal and corporate reports.
-Manage relationship with outsourcing agencies.
-Quality standard implementation and application.
-Employee quality training through orientation programme.
-Check and monitor quality results.
-Develop and share with GM and HoDs quality improvement plan on a monthly basis.

Requirement:
-Degree;
-Advanced knowledge of English.
-German Knowledge is a plus.
-Previous experience in this position. Experience in international hotels is a plus.
-Knowledge of employment contracts in use in the tourism sector and the relative rules.
-Ability to organize and plan activities.
-Good communication and listening skills.
-Leadership.
-Good Ability to work in team and also to simplify relations between the different sectors in the hotel.


Requisiti richiesti al candidato

Studi

Laurea breve

Livello di esperienza

3-4 anni

Per candidarsi a quest'offerta

Non è possibile candidarsi in quanto l'offerta è scaduta. Vedi le offerte attive.